SKLIAUSTELIO ŽEMĖLAPIS (VISUMOS IŠSKAIDYMAS Į DALIS)

 

SKLIAUSTELIO

 

Mąstymo procesas: Mąstymo žemėlapis skirtas išskaidyti visumą į dalis, parodyti struktūrą, komponentus.

Žemėlapio pristatymas: Kai jis pirmą kartą pristatomas mokiniams, jis dažnai būna autobiografinis. Mokinys paima mėgstamą daiktą ar kažką, kurį jis norėtų turėti, ir padalija, išskaido. Galima naudoti paveikslėlius. Dažnai pasirenkama: dviratis, muzikos instrumentas, žaislas, telefonas. Jei įmanoma, pagrindinės dalys turėtų būti pabrauktos / pagrąžintos.

Žemėlapio įtvirtinimas: Kai mokiniai išbando įrankį, visi mokytojai naudoja tą patį įrankį, kai prašo, kad daiktai būtų suskaidyti į dalis arba visas objektas būtų surinktas iš mažesnių dalių. Dažniausiai jis matomas mokslo, technologijų, matematikos ir geografijos srityse, tačiau taip pat gali būti naudojamas didelių objektų, pavyzdžiui, pastato, dalims parodyti.

Užduotis: Prie „ekspertų“ stalo pasidalinkite pavyzdžiais, kada mokinių buvo paprašyta sukonstruoti objektą arba būtų buvę naudinga tai padaryti. Surinkite pavyzdžių iš kiek įmanoma daugiau dalykų ir etapų, ir parodykite, kur galima naudoti šį įrankį.