MEDŽIO ŽEMĖLAPIS (KLASIFIKAVIMAS, RŪŠIAVIMAS, GRUPAVIMAS)

 

Medžio

 

Mąstymo procesas: mąstymo žemėlapis skirtas klasifikuoti, sugrupuoti, paskirstyti idėjų, žmonių, daiktų grupėms.

Žemėlapio pristatymas : Kai jis pirmą kartą pristatomas mokiniams, jis dažnai būna apie save. Mokiniai suskirsto grupes arba suskirsto savo interesus į grupes, pvz. sportas, kolekcionavimas, pomėgiai, žaidimai, žiniasklaida, muzika.

Žemėlapio įtvirtinimas: Kai mokiniai pasinaudoja įrankiu, visi mokytojai naudoja tą patį įrankį, kai prašo suskirstyti daiktus į grupes. Kiekvienos pagrindinės kategorijos pavadinimai turėtų būti pagrindinio pavadinimo pavyzdžiai arba tipai ir turėtų būti pabraukti / pabrėžti. Kitos subkategorijos gali atsiriboti. Pavyzdžiai gali būti išvardyti žemiau.

Užduotis: Prie „ekspertų“ stalo pasidalinkite pavyzdžiais, kada mokinių buvo paprašyta suskirstyti į kategorijas, klasifikuoti ar kur būtų buvę naudinga grupuoti. Surinkite pavyzdžių iš kiek įmanoma daugiau dalykų ir etapų, ir parodykite, kur galima naudoti šį įrankį.